Monday, October 20, 2008

Jalan Raye Lagi

Semalam (Ahad) hari yang paaaling memenatkan Adam. Dari tengahari sampai malam Adam berjalan.

Adam g umah nenek Anit (adik nenek Adam) kat Semenyih. Ramai la yang pegi sekali..Ade kak Balqis, Irfan, Maksu..Pak Uda pun ikut same. Nenek masak sambal udang dengan petai, ade ikan goreng, sayut kobis masak lemak, rendang daging. Bihun goreng pun ade.

Lepas tu g umah nenek Yah pulak kat Keramat AU2. Dalam perjalanan tu hujan lebat. Kat sane plak makan soto..sedapnye soto nenek Yah.

Dalam 6.45 pm mama ajak g umah kawan dia kat AU4. Tak leh lame sangat sebab abah dah janji dengan membe dia nak gi umah. Janji pukul 4pm tapi alih-alih sampai umah dia kul 8pm.

Umah uncle Midon kat Damansara Damai. Uncle Midon pun ade baby girl. Erm...ramai betul rakan sebaya Adam. Abis abah borak-borak, kami pun balik umah kat Sepang. Dalam perjalanan balik tu Adam takde keje lain..nenen aje..hehe

1 comments:

sa'ida MJ on October 24, 2008 at 10:23 AM said...

g jln raye encem2..
wuu..pnjm baju

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template