Wednesday, December 3, 2008

7 bulan..

Hari ni 3 Disember 2008 genap Adam 7 bulan pukul 6.17 pg td.

Besday boy bgn kul 8.45pg dengan mate sepetnye. Comelnye anak mama bushyuk ni. Mesti semorang nak tau kan ape dah kepandaian Adam 7 bulan nie.

Hrmmm..banyak..antaranye menonggeng dan enjut2, pastu kadang-kadang mcm nak duduk pun ye gak, dah mengensot ke depan, dan paling best dah pandai sepah barang. Mane baju dia yang dalam bakul tu cube dicapai pastu buat sepah.

Lagi 11 hari Adam nak kenduri aqiqah kat kampung mama. Nenda teruja sangat, selain 2 ekor kambing, dengar-dengarnye nak sembelih lembu sekor. Haaaa..kawan-kawan mama & abah Adam, kalu bace nie jemput2 la datang yer..kite makan haiwan2.

Ring sling Adam tu amat bergune. Kalu nak tidokan dia senang sket la tapi bile dan lelap, nak letak kat tilam dia tetap akan terjage so kena la bagi nenen sampai betul-betul lena.

Oklah yer..mama Adam nak masak bubur Adam. Bubur nasik + ikan merah + keret + daun sup. Jom makan-makan

3 comments:

idatazira on December 3, 2008 at 10:59 AM said...

hepi besday adam :D
hoho
makan bubur dulu.
kek tableh.
heh

adamafnan on December 3, 2008 at 11:46 AM said...

tenkiu makyang..adiah xde kew?huhu

idatazira on December 4, 2008 at 10:14 PM said...

baru besdy 7bulan demand adiah. huh. tableh. tade duet. tteeeetttt

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template