Monday, April 6, 2009

Demam lagi


Hari Ahad semua maklum kan Adam ade di umah nenda. Kalu nak diikutkan tokdedi ke Kuantan..sibuk pasal bola sekolah. Tp disebabkan tokdedi dah lame tak jumpe Adam so Sabtu tgh mlm tokdedi balik gak.hehe

Kat umah nenda ade 2 ekor kucing baru..Bubu & Tamtam. Nenda amik kat umah Hang Lekuk (sori yer..hehe). Adam suke main dgn kucing nie..Tamtam pun suke main ngan Adam. Petang mase Adam nak balik ujan la plak. Agaknye kene tempias2 tu, sampai aje umah mama rase dahi Adam panas. So sampai umah bagi Adam makan ubat..punye la payah. Tgk2 plak ubat penadol sirap tu dah nak abis so pegi la klinik Raman beli ubat.

Arini (Senin) Adam masih demam. So every 6-8 hours mama akan bagi Adam ubat. Aduyai..ape la Adam..payah na nak mkn ubat. Meraung2 macam sakit! Tension tul mama. Petang tadi mama ade lapkan badan Adam. Lepas selesai lap mama bagi Adam kain lap tu. Kelakar la Adam..dia amik kain tu pastu dia lap badan abah plak.hehe

Adam berlatih berdiri..Dia berdiri pastu dia lepas tgn..pastu jatuh. Ekekeeke..banyak kali dia buat mcm tu td..agaknye dah nak berjalan la tu..cepat2 yer jalan..senang nnt tak payah nak dukung Adam.

1 comments:

nueeunlimited on April 7, 2009 at 5:20 PM said...

oit adam dok cmtu cam Pakngah Adib lak nmpak eh. Ekekeke...

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template