Tuesday, April 21, 2009

Mari Makan KFC





Hari Ahad..mama ingat nak mkn bege aje untuk malam. Pastu abah sebut jom kite makan KFC. Hmmm..ape lai..mama ok aje.

Pas maghrib siap2, dalam kul 8.30 sampai ler KFC BBST. Abah ode snack plate, mama ode ape ntah..xingat lak name set tu.


Makan kat tingkat atas..memula mama suapkan Adam ngan kentang lecek tu ngan roti. Tapi 2 suap aje..pastu dia xmo dah. Mama suap lak ngan kentang goreng. Makan la gak sambil2 suap ngan ayam goreng. Pastu Adam dok kat kosi dia sambil pusing2 tgk orang sekeliling.

Peramah plak Adam..mane tak nye..dok tegur orang aje. Sampaikan ade orang lalu kat tepi dia, dia angkat tgn mcm panggil orang tu. Last2 pakcik botak tu amik Adam. Dia ade 2 orang anak dara yang cun. Mase uncle botak tu amik Adam dia tak nanges pun. Lame plak tu dia dok ngan orang tu..sempat la mama ngan abah abeskan mkn.hehe Sambil2 makan tu jangan lupe jeling2 kat Adam..tengok ape orang tu nak buat. Tapi tengokkan gaya orang tu mcm kepingin nak ade anak lelaki. Adam elok aje main..usik, pegang uncle botak punye jam seme. Pastu dorang nak balik so dia pulangkan Adam kat mama semula.

Heran kan Adam tak nanges bile orang tu amik Dah ler botak, tak penah jumpe plak tu. Tapi ngan toknek, nekwan dia usahkan dukung, pandang pun xbuleh. Ape la Adam nie..
(P/S: jgn amalkan selalu..takut anak kite dilarikan orang)

2 comments:

idatazira on April 21, 2009 at 11:46 PM said...

eksyen adam mkn kfc

adamafnan on April 22, 2009 at 12:01 AM said...

laju lak ai komen..hehe
tgh edit lai tgk2 dah ado..eksyen mmg eksyen adam..huuh makyang jeles la tew

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template