Wednesday, June 24, 2009

Alhamdulillah

Assalamualaikum sumer..Moga hari nie memberikan rezeki yang lebih buat kite semua..amiiiiin.

Alhamdulillah..Adam dah recover dari demam sepenuhnya. Dalam 2-3 ari lepas demam nie mcm susah nak kuar dari badan Adam. Siang ok aje..tapi bile tiba malam mula panas balik. But semalam, 1 hari mama dah xkasi Adam ubat..tapi badan Adam dah xpanas lagi.

Hopefully lepas ni Adam akan mula mkn balik. Sejak demam mmg Adam tak mkn sgt..sikit sgt mknn pejal yang masuk lam perut dia. Mama tgk pun nmpk badan Adam mcm susut sket. Mkn yer sayang..kang ade lagi molot2 yg xbape nak ade insuran kate mama tak kasi Adam mkn.

*****

Esok setat Mydear Warehouse Sale. Terujanya mama..(bab2 warehouse sale..hehe). Tak carik byk benda..potty train. & kalu ade duet lebe leh carikan hadiah untuk kak Qish & Irfan. Birthday dorg adik beradik bulan Ogos.

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template