Sunday, August 23, 2009

Adam Berpuasa

Hari pertama bersahur..tgh mama sibuk kat dapo tetibe si bucuk ni kuar dari bilik terpisat2..sengih dia bile nmpk mama..mama pun dukung bwk masuk bilik tidokan Adam pas pekena nenen.

Pagi mama kasi roti + mentega, tghari abah buatkan susu + konfleks + pisang, berbuka puasa merangkap mkn mlm mkn memacam lah dia..

Ari ni plak Adam mkn roti sardin, tgh ari nasik + ikan goreng, petang kue donut 1 ketul + berbuka puasa mkn mcm2 la. Yg klakarnye mama suapkan dia roti sardin, dia kuarkan balik nak suap kat abah..hahaha

Mama pun syukr sgt sbb mama buat mase ni xde masalah lemah2 bdn ker hape ker..sbb Adam masih breastfeed.. susu ade ker x mama pun xtau..mama kasi aje..haha

*****

Adam dah bole main bola sepak tau..terkedek2 aje dia jln kejar bola. Pastu skang ni dah pandai ckp "babai", "tatak" = kakak.

Lagi 1 dia dah kenal lak logo darlie. Tunjuk jer..nnt dia buat ala2 nak berus gigi..hehehe




*
*
*

Pakngah o pakngah..apsal asik google..lenkali bookmark la..aduyai...
Poso buko kambing lai ko?

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template