Thursday, September 17, 2009

Persiapan Raye Tak Siap Siap

Owhh..dekat nak raye dah..utk Adam tinggal kasut jer nak beli..untuk abah pun tinggal kasut..mama? Byk xsettle lagi..bj kurung lagi 1psg, kasut pun xde..tudung xde..wuuuu..kesian kan?

Thn ni tema family Adam is ijau taik lembu..hahaha..tetibe jer kaler ni plak yg dipilih..pdhal mama nak maroon or oren..Tak sabar rase nak tengok Adam pakai bj melayu..baju melayu jer la..sampin..songkok xpayah lah..Adam bukan nak pakai. Mebe tahun depan dia leh pakai lengkap.

Esok pas subuh (or pas mama harvest sunflowers kat farmville) kami akan bertolak balik ke JB. Thn ni turn abah..sbb thn lepas turn mama. Raye ke3 kami akan balik kg mama plak..nak beraye ngan nenda n tok dedi plak..

Pastu akan ke gombak umah nenek..tp xsure nak g hari ape sbb abah xckp ape2 lagi..so kene tunggu lah..

Ok yer...dikesempatan ni Adam, mama & abah ucapkan selamat hari raya aidilfitri yg mulia tuk semua pembace & followers blog Adam, family mama & abah, sedare2, rakan2 dan sumer2 la..maaf zahir batin.. Tuk Dr pakngah..jgn nanges2 yer..raye aji nnt kite raye sesame..lagi 50 hari nak balik kan?

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template