Tuesday, October 27, 2009

Sedikit Iklan

Adam sedang main dgn abah waktu ni. Dia hanya berpempes & baju sahaja. Suar..dia suh bukak..xtau nape..rimas kot. Tadi pas mandi mama pakaikan sleepsuit..sbb bj jenis tu kaki bertutup..memule dia ckp "shush"=shoe..lame2 dia pun rimas..tukarkan la bj tido yg lengan pendek. Satu hal lagi Adam nie..rimas pakai bj lengan panjang..aduyaaaai.. Kang dia suh senseng sampai lengan..haha

Ajak Adam main sorok2..sgt best..dia pandai dah skang nie..sampai penat kite dibuatnye..dia menten jer nak main lagi.

Owh..korang tgk x iklan coca cola terbaru? Alaaa..yg org itam tu. Kalu Adam nengok iklan tu cepat2 dia g jauh dari TV..hihihi..penakut betul budak bujang sorang nie.

Tadi ajak abah pegi carik pempes Adam..sebab dah nak abis. Gi cari kat myMYDIN yg baru bukak kat Kota Serimas. Ok la rege huggies dry..RM32.90..Rege kat Giant RM44 tau tak! Not bad myMYDIN nie..pas ni buleh la beli belah kat sini plak..murah la banding ngan jayen tuh. Pastu g plak Family Store kat area2 situ gak..pun murah huggies dry.. RM31.90.. Tapi sebab dah beli 2 pek kat MYDIN so xde la nak beli lagi..tunggu la bulan depan ker..

Untuk pengunjung sumer..leh la g nengok kedai online mama Adam.. Produk penjagaan kulit dari Belina New Zealand. Sabun susu kambing yg sgt lain dari yg lain.. belina2u.blogspot.com

little-trees2u.blogspot.com kat sini pun best..ade mcm2 bau & kaler pokok kecik comel sesuai utk mewangikan rumah, pejabat, kereta, etc..

Oklah..mau ajak Adam gosok gigi.. :D

Goodnite..

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template