Friday, November 21, 2008

Tetamu istimewa

Semalam Adam sangat seronot. Tok Dedi, Nenda, Wan Long, Cik Ina, Makyang, Pakteh, Makcik, Maksu & Makyong Jamila - Si Keriting datang menyinggah. Of course la mama dah mintak izin abah (kang ade plak yang cakap tak mintak ijin suami)! Dorang sebenarnye tengok Achek (mama panggil achek la..Adam panggil wanchek) yang baru buat pembedahan tiriod.

Meriah tol umah...Adam pun tunjuk aksi pok amai-amai dia, menonggeng-nonggeng. Suke la Adam jadi tumpuan. Lebe kuang pukul 5pm dorang seme bertolak ke umah tapi nak singgah Seremban lak..tengok PakSha (mama panggil la) Dia nak gi haji kate Nenda 28hb nie. Sebelum tu sempat lak singgah dataran kat depan ni ha beli ubi ketuk.hehehe Lam kete bole la lumba sape "tuuuut" paling kuat..hahaha

Petang bila abah dah sampai umah ktorng g playground li eskem. Beshnye Adam dapat tengok abang-abang, kakak-kakak, main-main suka hati. Bile la Adam bole jalan..nak main buaian, gelongsor.

Gambar takde plak nak kongsi..takpe, nanti mama mintak kat makyang. Haaah makyang, jangan la kodokot lak..nak gambar Adam semalam yang makyang snap banyak-banyak tu.

3 comments:

nueeunlimited on November 21, 2008 at 2:30 PM said...

bkn e brlwn ttooot....brlwn kroh2 ( ZzzZZzzZz ) peh mkn ubi kotok n kopok leko. bkn main meriah mkn lam keto. tibo2 dh snyp. tgl la dreba lyn lgu dgdut snsorg.huhu....

adamafnan on November 21, 2008 at 8:30 PM said...

hahaha
gendang gendut tali kecapi
konyang porot suko ati..tido la..

yg jd redeba mano leh tido kali..bahayo wooo

idatazira on November 22, 2008 at 10:40 AM said...

woho...
org xmkn pun ubi tu.
maka, memang TAK ah. [xtttuuut pon]
gambar xbyk pun la

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template