Monday, November 17, 2008

Hari yang dingin

Senin yang dingin. Dari malam td ujan turun xbenti-benti. Adam pun dapat tido selena-lenanye. Adam suke cuaca dingin. Macam tido lam ekon agaknye.

Adam tak mandi pagi hari ni sebab sejuk. Dah yak pagi td mama cume lap-lap aje badan Adam dengan air suam. Pastu tukarkan baju. Tapi pakai baju tido..long sleeve dengan suar katak (makyang cakap).

Perancangan hari ini selain nak mandikan Adam sebelah petang adalah nak memborong eskem 20sen kat playground. Tapi satu pun tak menjadi. Jam dah pukul 6 ptg Adam tak bangun tido lagi..macam mane nak mandikan..sejuk lagi ha cuace skang.

Pukul 6ptg juga harus kuar dari umah kalu nak beli eskem. Kalu lambat haruslah eskem dah abis dirembat oleh kanak-kanak ribena (nak tobina ina...!!! eh sape tu ha??)

Oh Adam, bangun la sayang oi..mama pun boring takde kawan nak main..hehe

4 comments:

idatazira on November 17, 2008 at 6:56 PM said...

uh uh..jeloslah ngan adam.
nak joinlah tdo pehni.
huu..
[ntah2 mama ngan abah eh pn xmandi. bkn leh cayo tu ;p]

adamafnan on November 17, 2008 at 7:08 PM said...

woik woik
mandi la..adam ngan abah yo xmandi..hehe

idatazira on November 18, 2008 at 11:11 PM said...

bapa borek anak rintik daaa

adamafnan on November 19, 2008 at 4:40 PM said...

bapa borek anak bintik2???hehebe

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template