Monday, January 5, 2009

Merangkak pulok!

Wahai orang2 kampung, orang2 bandar, orang2 Sepang dan semua orang di donia ini..

Adam dah merangkak la wei.. :-)

Adam dah dapat merangkak..sonotnye mama..dah 8 bulan baru merangkak..
Wahh..amat memberangsangkan la Adam nie..baru dua tiga ari lepas dapat duduk sket2, pastu dah bole berdiri skang dah merangkak pulak. Sukenye mama..

Petang td mama tertengok 1 blog forumer cari..anak dia name Amir, umo 6 bulan kalu tak silap. Paling best bile nengok video youtube yang Amir nie berenang (of kos la pakai pelampung). Yang mama kagum sebab Amir tu tak nangis pun..Adam jer..takut kene air.

Ini blog tu.. http://imtotallyclueless.blogspot.com/

Syiok jer anak dia berenang. Mama wish nak buat Adam mcm nie..Pasni kene ajak abah cari pelampung..hehe

Okla yer..dah mlm tp Adam xde gaye nak tido pun..sbb dia baaaru aje bgn tido..aduyai..kene stay up la pulok..hehe

1 comments:

idatazira on January 6, 2009 at 6:32 PM said...

adam takut ae.
wuuuu.
malu :P

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template