Monday, May 25, 2009

Adam Bile Nak Jalan?

Kalu ikutkan kiraan lilypie tuh..hari ni umo Adam dah 1 thn 3 minggu & 1 hari. Adam masih lum boleh jln. Tapi suke sgt berdiri kat tepi2 dinding..berlatih nak berjalan la nie..tp rasenye sejak Adam 10bulan Adam dah boleh jalan mcm nie..lamenye..nape Adam tak bole jln2 lagi nih?hehe Mama nengok kalu Adam merangkak tu mcm dah xsesuai lak..hehe nampak mcm orang yg dah besar merangkak..hehe

Lagi satu..gigi geraham Adam dah nak tumbuh.weeeee...dah kuar sket2 dah..patut la 3 minggu lepas air liur Adam asik meleleh aje. Betul tekaan mama gigi Adam nak tumbuh lagi.

Uhuuu..banyak la gigi Adam..5 bulan 2 btg, 7 bulan 5 btg, 10 bulan 8 batang..ni tambah lagi 1..so jadi 9 btg la..

2 comments:

Rifqy Hady on May 25, 2009 at 11:01 PM said...

wohoho sudah manyak gg adam, 9 btg kesemuanyer..huhuhu Rifqy dah 8 bulan, sebatang gg pon lom tumboh laei,tando2 nak tumboh pon takdo ayaaks..xpo adam,cumel apo baby bosar merangkak,take ur taim baby..ilek la mama, sat lg bukan terus berjalan, tau2 dh berlari jer adam thehehe

adamafnan on May 26, 2009 at 1:41 PM said...

ok ape gg lmbt tumbuh..nnt xcepat rosak..weee..
adam nie..kdg2 geget mama..sakit tau..seb baik x luke2..huhu

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template