Sunday, May 24, 2009

Tok dedi & nenda Adam

Hohohoh..rasenye dalam bulan nie kerap jugak Adam jumpe nenda, tok dedi, maksu & makyang. Adam pun suke org datang umah dia. Mane taknye..makyang yang tido sini pun Adam kacau ajak main walaupun hari dah larut mlm. Padan muke makyang kan?

Smlm tok dedi, nenda & maksu datang nak amik makyang baru balik dari Langkawi. Mase dorg nak balik Adam dah tersyiok plak dukung kat nenda sampaikan mama nak amik dia pun dia taknak. Abah nak amik pun dia buat dunno aje.. Mesti nenda tacing kan nak balik sbb cucu dia nak kat dia aje..hehe

Agaknye dia nak ikut naik keta..ingat boleh ikut ke..awak tu kecik lagi.hehe Sebab tok dedi kesian, dia cadangkan bawak Adam jenjln naik keta.

Lepas maghrib, kuar bawak Adam jalan2 kat giant Nilai. Ramai betul orang kat jayen nie. Ape lagi..main2 yang keta goyang2 kene masuk syiling tu..tapi kat sini free..yeeeyyy. Main la ko sampai jayen tutup pun buleh. Pastu plak g tempat fernleaf buat pemeriksaan kesihatan untuk kanak2. Saje la mama bawak Adam timbang, ukur tinggi sumer. So ikut kate dietitian tu berat Adam ni ok. :-)

Dah nak balik kat satu sudut kat luar jayen tu ade wat clearance sale plak. Tgk2 la kat situ..teruk la jayen nie..susu dah expired pun dia letak kat situ. Kalu sape2 yg ghairah tgk barang2 murah..haaaa..habis la..jgn terbeli benda yg dah expired udah. Kat sane just amik colostrum Pureen & vitamin C Chewies aje. Colostrum 1 botol RM10 aje..yang vitamin C tu 3 botol RM 10 jugak.hehe Sok nak gi jayen lagi..kalu ade nak beli lagi..hehe

1 comments:

idatazira on May 25, 2009 at 9:37 AM said...

gi jayen jugakkk tuh

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template