Friday, May 8, 2009

Blackout!

Smlm pegi Alamanda pas maghrib. Takde plan pun nak ke sane. Tapi sebab umah bergelap so memaksa diri ke sane jugak la. Lagipun panas bangat xdo api nie. Mama pun agak gebon bile xde letrik sbb penah disatu ketika dulu Adam mengamuk bile blackout kat umah nenda dan terpaksa balik ke Kota Warisan semula walhal baru 3 jam sampai sane!huh

Ntah kenapa ptg2 tgh syiok tgk tv layan citer merah puteh tu tv ter off dgn sendiri. Begitu jugak la dgn kipas dll. Huh..xde api..rilek je ler..sbb masih petang & terang. Adam pun tgh tido. Dekat pkl 7 Adam bgn..dia tunjuk2 kipas syiling..heran agaknye sbb kipas xpusing.

So sbb tgu punye tgu letrik xde gak so terus la ke Alamanda. Jalan2 pusing2 sane. Masuk carrefour abah beli crayon & kertas mahjong untuk Adam. Juga Scott's emulsion perisa oren. Abis pusing carrefour, jalan kat tengah2 tu plak..wahwahwah..ade lagi kusi polkadot aritu. So mama pun posingkan Adam kat kosi itew..wee Dan banyak lagi kosi kanak2 yang ade kat situ.


Kosi polkadot & Adam yang comel ;-)


Rocking Chair & Orange Sofa


Ok..dah pkl 10pm..so pegi carpark & kuar dari Alamanda. Hopefully umah dah ade letrik. Sib abek dah ade letrik..kalu x, xtau nak kemane dah sbb Alamanda dah tutup.hehe Singgah makan kat Najaha Seafood.

Sampai umah bagi Adam maen crayon. Adam pandai bezakan mana satu mate crayon & bontotnye. Kalu bagi tang bontot nnt dia pusingkan crayon tu & mule lukis/cakar.

Ini hasil seni Adam.. ;-)



4 comments:

Rifqy Hady on May 8, 2009 at 6:19 PM said...

dasat la adam lokis..cucu tokdedi la katekan.. hehehe :)

idatazira on May 8, 2009 at 8:07 PM said...

uiyo adam
ado bakat ado bakat
keep it up eh.
nnt buleh bg adiah kale pulak

adamafnan on May 8, 2009 at 10:31 PM said...

riff,
yup..ini nemang cucu tokdedi yg berbakat spt atoknye.. :-D

ida,
nnt kasi adiah kaler yg paaaaaling bosa & byk btg kaler..yeyyyy

tak maen la kalu kaler 12 btg..hehe

nueeunlimited on May 9, 2009 at 5:29 PM said...

wuhai...dasyat adam nih. tahu aritu kasi adiah kaler.hehe..
gambo tucen tuh abah adam ko lukih.hihi...

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template