Thursday, June 4, 2009

Pandainye Dia

Waktu ni Adam sedang tido. Dah dekat 1.5 jam dia tido..weee...Td dia bangun kol 10 am. Lambt kan? Memang la..sebab dia tido kol 1 mlm td!

Sejak dah 1thn nie kepandaian Adam pun bermacam-macam. Dia dah pandai tunjuk benda yg dia nak sambil ckp "tu..tu"..so maknenye dia nak bend tu la. Kalu tak dibagi dia akan ngamok la. Adam pun makin suke tgk tv tapi bukan tgk drama or kartun..dia suke tgk iklan. Adam nie cepat boring..kalu kartun kan lame..kalu tgk pun mule2 aje dia eksaited..pastu dia wat kije lain. Ade dua iklan yang gune name ADAM, maggi tastylite & ayamas drummet. Adam memang jejaka perasan (hehe) sebab bile sebut jer "Adam, makan sampai habis yer" "Adam, mari mkn"..mule la sengih2.

Try la ckp "Adam Afnan, raise ur hand"..cepat jer dia angkat tgn. Pandai kan Adam. Tu belum lagi kalu dia bersin or abah ker mama yang bersin..dia yg ckpkan alhamdulillah dlm bhs dia. So sweet miki maus mama nie.

Pantang nmpk mama pakai tudung..mule la dia lambai2 tgn dia..hehe tau aje dia mama nak kuar. Kalu tak dibawak sekali mmg la dia ngamok. Lastly kepandaian Adam..flying kiss..siap dgn bunyi tu..haa...jgn tak caye..

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template