Saturday, June 13, 2009

Tak Tau Nak Kasi Tajuk Da...

Semalam Adam gi jayen Nilai beli beras. Adam dok lam troli sambil main bola pooh 2 bijik. Dah penat main dia dudukkan bola tu plak. Pastu nampak aje budak2 ker..baby ker dia eksaited plak mcm nak main.hehe Sampai umah Adam lelap pastu bangun tengok citer Nur Kasih. Adam berlakon tau..huhu Pastu bg Adam mkn conrflakes + air coklat dia. Suke gak Adam mkn cornflakes..pastu cornflakes tu jd jajan Adam tgk tv.

Adam skang dah pandai sedut straw. Ajaib..sbb dah lame sgt..rase berbulan2 mama tak ajar Adam gune straw dah. Tetibe aritu bg air soya laju aje dia sedut. So skang sgt senang bg dia minum sbb Adam dah ade cawan yg berstraw tu..lame dah mama beli..agak2 4-5bulan ade kot.

*****

Just nak share..aritu mase Adam kat umah uncle Yo, aunty Ati tgh bg Naufal mkn bubur nasik. Adam pon tumpang sekaki..hehe Mama tgk senang sgt aunty Ati suap Adam mkn. Dia gune sudu brand Nuby nie. Mama pun try kasi suap Adam gune sudu ni & mama pun rase senang aje mknn tu masuk dlm mulut. Sudu nie tangkainye panjang, pastu kecil so senang nak masuk dlm mulut si kecik..& susah nak tumpah sbb sudu ni "dlm".

Abah gi cari kat Metrojaya Danga City Mall aritu..dapat la yg mcm dlm gambar..Kaler hijau & oren. 2 batang RM10 less 20%..kire la sendiri yer..hehe

Gambar www.nuby.com

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template