Sunday, July 26, 2009

Air Plane MIAT

Gara2 makyang Ida roda nak tumpang tinggalkan lappy baru dia kat umahAdam, adam terjebak nak tengok pameran kapal terbang kat MIAT. Dekat aje..kat Jenderam. Makyang berangan nak naik helikopter..wakakakaka


Sampai sane Adam tido. Kene lak parking kete kat luar kawasan MIAT kene bayar RM1 padahal itu bkn tanah dorg pun! Bagi mama biase2 aje..ala..helikopter..kapal terbang lame la yg dok ditayang. Pastu dpt tgk org yg naik helikopter..pilotnye femfuan tau.


Sgt boring..terus balik la after jalan2 xsampai 30min. Masuk kete..Adam bangun plak. Ahahaha..kete yg dlm perjalanan nak balik buat Uturn..balik ke MIAT. Bersemangat betul si Adam nie bile dia nmpk "air plane". Mule la dia buat bunyi dgn tgn2 skali..ekekeke..


Suuuuke sgt bile Adam excited tgk kapal terbang..mintak didukung sbb nak pegang tepuk2 air plane. Pastu heli polis lak buat pertunjukan..fuuuhhh..lalu atas pale Adam.. Adam tepuk tgn!


Rasenye puas kot Adam tgk air plane harini..Adam nak jadi pilot ker?

Gambar xde..tunggu makyang la.. :(

*****

Adam panggil makyang tadi.."daa.." hehehehe

Dah sampai umah tanye Adam..makyang mane? Terus dia buat bunyi air plane..mebe nak ckp tadi tgk air plane ngan makyang.. :)

2 comments:

idatazira on July 27, 2009 at 11:09 PM said...

adam ni tido xingat dunio poie miait.
nsb baek buleh patah balik buek 2nd round visit.
keh keh.
wush wushhhh

adamafnan on July 28, 2009 at 7:14 PM said...

adam ponek la..t kono tido dulu..mano leh bwk air plane ngantuk2..

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template