Thursday, August 20, 2009

Bersenam

Petang smlm Adam g playground. Adam nak bersenam..yelah..sejak dah pandai jalan ni kene la lagi byk pektis..bak kate nenda nak kuatkan lutut seme..

Ush ush ush..Adam kalu dilepaskan memang la dia suke..Bertaktih la dia kat atas rumput..sempat tu mintak kat sorg budak lelaki..dia nak bola budak tu..hehe Lame la jugak lepaskan Adam..ade gak la sejam dia jalan.

Nak bawak dia naik punye la payah..dia ngamok xmo balik..ape la Adam nie..Kalu mcm ni la perangai len kali mama xmo bwk Adam turun lagi tau!

Pas mandikan Adam, dia tertido..dkt 3 jam jugak la..penat sgt dia agaknye.


*****

Jumaat..plan nak bwk lagi Adam ke playground..tp malangnye ujan..so Adam main dendiam dlm umah yer..

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template