Tuesday, November 3, 2009

1 thn 6 bulan

Hari ni umo Adam masuk 1 tahun 6 bulan. Woowwww..anak mama makin besar..makin nakal..makin byk ragam!

Dah 2 bulan g klinik..arini ade appointment. Timbang naik 2oog jer..kuang kuang kuang..sipi2 jer nak masuk line kuning.

Pastu kene cocok. Meraung la dia..tapi kejap jer..kuar jer dari bilik inject tu terus diam. Dalam kete..terus tido.

Yang geli hatinye lebih kuang kol 3 ptg tadi dia nak nenen..baringkan dia sebelah kiri so terhimpit la tgn yg kene inject tu..nanges xbenti2 dia. Pastu buat mcm sakit sgt la..gerak sket mula la merengek..angkat tgn setat la dia nak nangis..kesian..sakit sgt agaknye dia.

TAPI..dah nak senja keadaan kembali normal dan dia pun dah ligat balik. Suh tepuk tgn pun dia leh tepuk kuat2..tak mcm petang td..tepuk sebelah tgn..hahaha


Owhhh..ari Sabtu ni Adam nak g amik pakngah kat epot..weeee

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template