Wednesday, January 7, 2009

Demam lagi :-(

Hari ni pagi2 dah gi klinik sbb demam Adam xkebah2. Bukan la xkebah..kalu mkn ubat ok la..kalu ubat dah abes bdn dia setat panas balik. Malam td panas lee sket dr biase..risau mama.. Adam nanges2 kene lap2 bdn..dia kan takut air sejuk!

Tp bile dah cek kat Dr, Dr kate demam dia xla kuat sgt..alhamdulillah..

So dapat 3 jenis ubat; ubat demam, vitamin & ubat demam yg masuk ikut montot. Dr bagi yg itu sbb Adam jenis payah nak mkn ubat.

Balik dr klinik td sampai skang Adam dah mkn ubat demam 2X + 1X vitamin. Nampak mcm ok..dia pun main mcm bese aje..nenen & mkn pun seleranye ok. Dalam pada tu mama lap2 kan badan Adam..nak bagi demam dia cepat kebah. Ubat yang masuk ikut montot tu lum gune lagi..kalu taim Adam lelap mlm kang, if panas lagi baru sumbat kat montot..hehe

Td baru sekejap bagi Adam main air lam bathtub dia..bubuh air sket aje..nak plak dia main..tak nanges pun..Sok buat lagi mcm tu..nnt dia xde la takut mandi air sejuk lagi..

Adam o Adam bucuk..mmmmuaaahhhh

2 comments:

idatazira on January 8, 2009 at 8:44 PM said...

adam,,,,da helok lom?

adamafnan on January 9, 2009 at 8:34 AM said...

dah..dah helok dah.. :-)

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template