Wednesday, November 11, 2009

Citer Apa plak nih

Pakngah Adam dah ade kat Kg Semerbok. Sabtu lepas dia sampai. Adam g jemput dia kat epot.. Pastu terus balik kg.

Sblm tu nak ckp gak la..mama dgn pertolongan makyang Ida roda buat 3 bijik kek (2 cheese cakes, 1 choc cake). Hari ni pengabisan Adam mkn cheese cake..dia suuuke sgt cheese cake. Sib baik mama dah pandai buat..kalu x kopak duit abah kene beli kat secret recipe.hihihi

Pagi2 Adam bangun tido Adam tolong pasang lego. Pakngah beli lego byk sgt. Sgt2 byk tapi sehari tu jer pasang dah hampir sumer siap. Tinggal kete katak waksegan ngan feri jer xpsg lagi sbb pakngah nak pasang sndr. Kalu nk tgk gmbr lego pakngah kat sini ek.



Ade biter xbaik..wuuuu..smlm mama dah potong rambut Adam yg pnjg itu. Mama pun xtau apsal mama potong..ala2 tindakan luar kawalan..pastu tgk rambut Adam dah kontot mama nyesal...wuuuu..rambut Adam dah xcantik lagi..wuuuuu

Owhhh..luper nak update. Ibu Riff bgtau ade PONEY sale kat atrium SACC Mall Shah Alam. Mama tak pegi kot..kikiki

0 comments:

 

Muhammad Adam Afnan Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template